+48 511 240 000 telefony@pro-gsm.pl

Sprawdź status naprawy

Szczegóły zamówienia

Sprawdź status zamówienia

Wpisz numer zamówienia, które chcesz sprawdzić.
1.-Serwis nie odpowiada za utracone dane zapisane w wewnętrznej pamięci telefonu/urządzenia ,a także pozostawione z urządzeniem karty pamięci i karty SIM.
2.-Zasady bezpłatnych napraw gwarancyjnych są określone w regulaminie karty gwarancyjnej.
3.-Serwis zobowiązuje się zwrócić pozostawiony do naprawy sprzęt najpóźniej w 21 dni roboczych od daty pozostawienia sprzętu . (jednak przypadku braku części klient wyraża zgodę na przetrzymanie urządzenia przez serwis do czasu sprowadzenia części… .)
4.-Serwisant – sprzedawca ma prawo przyznania klientowi zniżki od kosztów naprawy za czas zwłoki nieprzekraczającej 5% kosztów lub 10% rabatu na zakup akcesoriów, jeśli termin naprawy był dłuższy niż 30 dni roboczych i był spowodowany winą serwisu.
5.-Serwis odpowiada jedynie za naprawę elementów zgłoszonych obsłudze w momencie przekazania sprzętu i wyszczególnionych w rubryce „Opis usterki„ .Serwis nie odpowiada za usterki nie zgłoszone , a także niewidoczne gołym okiem ,spowodowane w szczególność zawilgoceniem ,zakurzeniem i użytkowaniem niezgodnym z zaleceniami producenta urządzenia .
6.-W przypadku stwierdzenia zalania , zabrudzenia telefonu/urządzenia oświadczam że zgadzam się na naprawę i będzie ona przeprowadzona na moją odpowiedzialność oraz nie posiada praw gwarancyjnych .
7.-Zażądanie przez klienta naprawy urządzenia ze wskazaniem na konkretny element lub metodę naprawy,oraz rezygnacja z ekspertyzy w wyniku której nie nastąpi poprawa stanu technicznego urządzenia ,skutkuje poniesieniem ewentualnych kosztów przez klienta (zleceniodawca naprawy)
8.-Orginał zgłoszenia jest jedyną podstawą do wydania sprzętu ,serwis nie odpowiada za ewentualne skutki wynikłe ze zgubienia ,utracenia druku zgłoszenia przez klienta.
9.-Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych w celach kontaktowych Przez firmę „PROGSM S.C.„ zgodnie z ustawą o ich ochronie… .
10.-Sprzęt pozostawiony do naprawy należy odebrać najpóźniej w 60 dni od daty przyjęcia do serwisu ,w przypadku nieodebrania , ze względu na poniesione koszty napraw sprzęt przechodzi na własność Serwisu zgodnie z art.180 k.c. Traktuje się jako wolę wyzbycia ,co skutkuje uznaniem sprzętu za porzucony… .
Pieczęć przyjmującego
Podpis klienta
Potwierdzenie przyjęcia sprzętu do naprawy

Szczegóły zamówienia

Sprawdź status zamówienia

Wpisz numer zamówienia, które chcesz sprawdzić.

Sprawdź status naprawy

Wpisz w poniższy formularz numer zgłoszenia i sprawdź na jakim etapie jest serwis Twojego urządzenia.